Best customer experience intr-un magazin din Bucuresti

O zi de joi plina, inainte de a pleca la Sibiu cu Andreea, unde treceam cu masina pe la service si vulcanizare, nu prevedea nimic special. Pana cand mi-am adus aminte ca Andreea a inceput sa faca poze cu un aparat foto vechi (Praktica MTL3), pe baza de film si ca mi-a zis ca vrea sa faca poze la Sibiu si m-am conformat cu achitia. Asa am decis sa ma duc la F64. Nu era chiar in drumul meu si probabil as fi gasit alte locuri, dar am vazut in vlogurile lui Mariciu cat de bine arata magazinul F64 si am zis ca trebuie sa il vad.

Ajung in jurul orei 14:00 la magazin, ploua marunt, parchez in fata magazinului (mirat ca erau ceva locuri de parcare), fac o poza pe care o postez mai tarziu pe Instagram, trec pe langa un geam unde stateau niste oameni cu niste shakeuri la masa si ma blochez. Aveam impresia ca parcasem la maxim 10 m de magazin si acum treceam pe langa o cafenea si nu intelegeam ce cauta acolo. In fine… intru in magazin si din punctul central al magazinului imi dau seama ca acea cafenea era parte a F64. Ok… that’s cool. Pacat ca bausem o cafea inainte si eram si pe fuga, pentru ca altfel as fi ramas acolo.

Odata intrat, ma uit in jur dupa cineva care ma putea ajuta sa rezolv treaba cat mai repede. Totul era bine semnalizat (mi-am adus aminte de semnalizarile pe care le faceam pentru Angajatori de TOP), am gasit repede doi tipi in spatele unui birou care m-au ajutat cu comanda. In mai putin de 20 de secunde, raspunsesem la intrebari de genul: faceti poze inauntru sau afara, ce aparat aveti, va recomand aceste filme, pe care dintre acestea le doriti… asta in timp ce admiram cateva Polaroid intr-o vitrina.

Pentru cine ma cunoaste mai bine, sunt un mare fan al automatizarilor, optimizarilor, eficientizarilor. Ce am gasit in acest magazin este peste macro-ul meu de Outlook care imi punea automat subject, selecta recipients si CCs si adauga un template de email cu formula de salut in functie de recipient.

De la tipul care mi-a recomandat produsele am plecat cu o foaie catre casierie. Erau cateva persoane la coada, insa langa era un acvariu cu pesti la care m-am holbat pana cand mi-a venit randul. Maxim 30 de secunde. Am dat foaia catre casierita, am platit cu cardul, mi-a dat factura, am semnat, mi-a dat factura cu bonul fiscal capsat si vis a vis (aka 2 m vis a vis de acest birou) cineva ma astepta, i-am dat factura, iar dupa inca 30 de secunde cu un lift micut (da, un lift), precum cele prin care se transmitea corespondenta in filmul Wall Street, apar produsele mele.

Practic, in mai putin de 2 minute, primisem consultanta, platisem, semnasem factura si primisem produsele. Cred ca toata schema e sa iti ofere timp sa te relaxezi mai mult in cafenea.

Bravo, F64! Abia astept sa revin la voi!

You may also like