Sport în fiecare zi: cea mai simplă (și ușoară) metodă

[Am postat episod nou din Generația cu Badge-ul la Gât.]

Obiectivul este să faci sport, nu să slăbești. Există o metodă mai simplă pentru a slăbi, dar nu la fel de ușoară (urmează în articolul de mâine). A slăbi ține maxim 20% de sport, restul e despre nutriție.

Sportul are multe alte beneficii. Vezi aici și aici.

Metoda pe care ți-o prezint constă în 3 exerciții: flotări, genuflexiuni și plank (flanșă).

Când? În fiecare zi, dimineața de preferat.

Cât durează? Maxim 10 minute.

Cum? Pentru a afla numărul de repetări, trebuie să faci din fiecare exercițiu o serie prin care să determini numărul maxim de repetări. De exemplu: 10 flotări, 20 de genuflexiuni, 30 secunde plank. Plecând de la aceste date de referință, workout-ul arată cam așa (pauze de un minut între serii):

  • Prima serie (70% din capacitatea maximă): 7 flotări, 14 genuflexiuni, 20 secunde plank;
  • A doua serie (50% din capacitatea maximă): 5 flotări, 10 genuflexiuni, 10 secunde plank;
  • A doua serie (50% din capacitatea maximă): 5 flotări, 10 genuflexiuni, 10 secunde plank;

După fiecare săptamână se reia calculul maximal și se ajustează conform procentelor de mai sus.

În mai puțin de o lună, indiferent de starea ta fizică, îți vei dubla (poate chiar tripla) capacitatea maximă.

Calculul la finalul primei luni arată cam așa: 510 flotări, 720 genuflexiuni, 20 de minute de plank.


 
 
[Săptămânal fac interviuri cu diverși oameni, majoritatea corporatiști, despre carieră. I-am pus numele Generația cu Badge-ul la Gât și se gasește pe Youtube. Episod nou în fiecare vineri.]

You may also like